Obsługa klienta ze szczególnymi potrzebami
Chcesz profesjonalnie i bez stresu obsługiwać osoby z niepełnosprawnościami, seniorów i klientów wymagających dodatkowego wsparcia? Ten kurs jest dla Ciebie!
W programie m.in.:
• zasady komunikacji z osobami z różnymi rodzajami niepełnosprawności
• dobre praktyki i savoir-vivre w obsłudze klienta
• obowiązki wynikające z ustawy o dostępności (PAD, EAA)
• wskazówki, jak tworzyć przyjazne i dostępne miejsca obsługi
Dla kogo?
pracownicy instytucji kultury, urzędów, placówek medycznych, handlu, usług, recepcji, biur obsługi klienta – oraz wszystkich, którzy chcą działać zgodnie ze standardami dostępności
Co otrzymujesz?
• kurs 100% online,
• dostęp do 365 dni
• certyfikat + zaświadczenie zgodne z MEN
• praktyczne materiały i gotowe rozwiązania do wdrożenia
Zadbaj o jakość obsługi i wizerunek swojej instytucji.
Szczegóły i zapisy: mg-edu.pl